Тамагочі по-українськи: електронного домашнього улюбленця вдосконалили

Інтерактивні кубики з комп’ютерним персонажем всередині мають розвинути у дітей навички соціального спілкування

Винахідники з Миколаєва створили Cubomania – інтерактивні навчальні кубики для дітей. Днями розроблений ними ґаджет зайняв перше місце на конкурсі інженерних стартапів Vernadsky Challenge.

Друг, товариш, учитель

Інженеру-розробнику електроніки Олексію Денисову, одному з учасників команди Cubomania, якось спало на думку: навіщо купувати дитині розвивальні тематичні кубики, якщо можна створити електронні? Ось так і з’явився проект Cubomania.

Іграшка – покращений варіант «тамагочі»,  каже керівник проекту і декан факультету комп’ютерних технологій Чорноморського національного університету ім. Петра Могили Максим Мусієнко.

Ґаджет має вигляд кубика, але оснащений невеликими моніторами і wi-fi-модулями. Всередині кубика «живе» персонаж – кіт, зебра або чоловічок. Кожен має власний характер і потреби.

Герой реагує на взаємодію з ним: плеснете в долоні – персонаж може злякатися, винесете на мороз – покаже, що змерз, а якщо поллєте на нього водою – витягне парасольку.

«Герой має три характеристики: енергію, щастя і бадьорість. Якщо ви дасте йому 100% сили та 0% доброти – то зрозуміло, як він поводитиметься», – пояснює Мусієнко.

Кубиком не можна гратись нескінченно, інакше друг «втомиться». Можна купити дитині набір кубиків з різними героями, які зможуть ходити «в гості» один до одного, по-різному поводитись, взаємодіяти один з одним і, таким чином, навчати дитину правилам спілкування.

Ґаджет також матиме штучний інтелект

Якщо хтось із батьків поїхав у відрядження, то голосом тата чи мами кубик зможе перед сном почитати дитині казку. Іграшка розрахована на дітей у віці від 2 років.

Командна робота

Проект Cubomania існує всього чотири місяці. Поки що в нього вклали близько 10 тис. грн.

Більша частина команди, яку складають 18 осіб, – викладачі, студенти й аспіранти Чорноморського національного університету. Для розробки вони використовували технічну базу внз. Факультет комп’ютерних технологій відповідав за розробку, економічний – за бізнес-план, представники технічних спеціальностей – за електроніку.

Серійне виробництво

Розробники Cubomania впевнені, що їхній продукт підійде як для американського, так і для європейського чи азійського ринків. Вони націлені на далеке зарубіжжя, позаяк, залежно від комплектації, ґаджети коштуватимуть від $25 до $180. Розробники також розраховують, що завдяки ґранту у 800 тис. грн, який вони вибороли на конкурсі Vernadsky Challenge, вже до кінця 2017 року зможуть запустити серійне виробництво.

Команда Cubomania знає, що на ринку достатньо подібних іграшок, але, вважають розробники, їхні кубики більше «заточені» під тактильний контакт з дитиною (бо іграшки реагують на зміни навколишнього середовища) і освоєння навичок спілкування. Якщо змінити програму в кубиках, то з їхньою допомогою дитина зможе вивчати алфавіт, іноземні мови або арифметику.

Зараз команда веде переговори з однією іспанською та двома українськими компаніями, які хотіли б створити навчальні програми для інтерактивних кубиків.

Поділитися: