Майбутнє вже сьогодні: 5 реальних девайсів з фільму «Першому гравцю приготуватися»

188
inverse.com
Які технічні новинки з сучасного кінематографа вже існують (без спойлерів)

Книги та фільми про майбутнє незмінно приваблюють аудиторію мрійників. Фільм 2018 року «Першому гравцю приготуватися» – не виняток. 2045 рік, люди практично все своє життя проводять у віртуальному світі OASIS, використовуючи високотехнологічні девайси з майбутнього… Та чи з майбутнього?

K.Fund Media виявив, що практично всі технічні новинки, що показані у фільмі, вже існують.

VR-шолом

Для повного занурення в гру необхідно «обдурити» більшість чуттів людини. Почнемо з найочевиднішого – зору, для якого використовуються VR-шоломи. У 2018 році на ринок вийшли вже десятки моделей, крім найвідомішої – Oculus Rift. Деякі з них коштують не дорожче за сучасні смартфони.

samma3a.com

У сучасних шоломів є відчутна проблема – морська хвороба, яка проявляється у великого відсотка людей. Через те, що тіло перебуває в спокої, а картинка рухається, людський мозок «ламається» і неадекватно реагує на ситуацію.


Бігова платформа з підвісами

Але як позбутися від дисонансу, який відчуває мозок після надягання шолома? Відповідь також можна знайти у фільмі – це система підвісів і спеціальна бігова доріжка, яка, як з’ясувалося, теж уже існує у наш час.

roadtovr.com

Компанія KAT VR розробила систему під назвою Kat walk, що складається з бігової доріжки, яка працює в будь-яку сторону, і кріплення для тулуба. За словами розробників, користуватися їх девайсом може будь-яка людина зростом не вище 190 см і вагою не більше 100 кілограмів. Пристрій дозволяє відчути ефект присутності у віртуальній грі, виконувати всі потрібні рухи та мінімізувати «морську хворобу», що виникає від використання віртуальних шоломів.

Двома істотними мінусами девайса є те, що він все ж дуже громіздкий та дорогий (від $1500 до $2500 за попереднім замовленням, не враховуючи доставку).


Сканер емоцій

Перед тим, як опинитися в OASIS, головний герой надягає на шию пристрій – своєрідний сканер емоцій, який дозволяє зчитувати його реальну міміку та передавати її персонажу гри. Це схоже на технологію Motion Capture, що активно використовується в кіноіндустрії та дозволяє переносити міміку та рухи акторів на комп’ютерну анімацію.

Якщо вже говорити про реальні емоції, то відповідний сканер надійшов у продаж ще у 2012 році. І вже тоді він коштував всього $199. Пристрій Muse може сканувати мозкову активність і підбирати музику відповідно до настрою.


Рукавички для VR

Спеціальні рукавички, які дозволяють відчувати предмети, до яких людина доторкається у віртуальному світі, теж існують. Gloveone оснащені десятьма вібромодулями, які дозволяють навіть відчути перекочування у руці металевої кульки. Так що і костюми з такими властивостями не так далекі від реальності. Єдиний мінус – це вартість однієї такої рукавички, яка починається від $1100.

geeky-gadgets.com

Навушники з реалістичним звуком

Насправді сьогодні практично будь-які більш-менш якісні навушники здатні передавати звук і навіть його напрямок. Для бінаурального запису використовуються кілька мікрофонів і анатомічно правильний манекен людської голови. Ця складна система запису враховує натуральну відстань між вухами, «звукову тінь» і відбивання звуку від голови та вушних раковин. Це дозволяє відчути повну присутність на місці подій, просто закривши очі.

Одна з найвідоміших аудіоіллюзій – віртуальний барбершоп (слухати в навушниках).

Поділитися: